Poengsystemer

Gaver/Premier

Premien som kundene kan innløse når de har nådd x-antall poenger er opp til bedriften å velge.

 

Dette kan være for eksempel rabatter ved neste handel, et gratis produkt/tjeneste eller et gavekort.

 

Det er også mulig å gi kundene premier ved hjelp av disse metodene:

 

Velkomstpremie

 

 

Tilby en gave/velkomstpremie første gang en kunde bruker applikasjonen til bedriften.

 

Happy Hour

 

 

Sett av forhåndsbestemte tidsperioder hvor kundene kan få premier eller rabatter dersom de besøker bedriften din i denne perioden.

 

For eksempel hvis du har en kafé så kan det være 50% rabatt på kaffe hver tirsdag og torsdag mellom 17-18.00.

 

Velkommen tilbake-premie

 

 

Tilby en premie som kan innløses av kundene dersom de har besøkt bedriften din og kommer tilbake igjen.

Måter å få poenger på

QR-Kode

 

 

Denne metoden gjøres enkelt ved at vi integrerer en QR-scanner i applikasjonen, og så utdeler vi en QR-kode som du kan henge opp på arbeidsplassen eller i butikken din.

 

Deling i sosiale medier

 

 

Denne metoden går ut på at kundene deler bedriften din i sosiale medier, og de vil da bli belønnet med et poeng. Dette er en god og effektiv måte å markedsføre på.

 

“Check-In”

 

 

Denne metoden fungerer sånn at du legger et geografisk område, gjerne over butikken din, og så vil kundene få poenger av at de fysisk er inne i lokalet ditt.