Google Analytisk

Et av verdens beste analyseverktøy

 

 

 

 

 

Google Analytisk er et digitalt verktøy som lar deg se data på blant annet hvordan brukerne finner nettsiden til bedriften, og ikke minst hvordan de bruker nettsiden.

 

Google Analytisk lar deg også se “Return on Investment” på markedsføringskampanjene til bedriften.

 

Her er noen av dataene Google Analytisk kan tilby:

 

 

  • Geografi (hvilke land/by kommer de besøkende fra)

  • Segmentering (å segmentere markedet er mye lettere med Google Analytisk. Man kan finne ut mye om brukerne og hvordan man kan målrette seg etter dem)

  • Fluktfrekvens (dette gir en god indikasjon på hvor brukervennlig nettsiden er. Målet er å ha en lavest mulig fluktfrekvens)

  • Antall tid brukerne er innpå nettstedet 

  • Antall besøkende + antall økter

  • Hvilke enheter de bruker når de er innpå nettsiden (mobil, tablet, desktop)

  • Hvilke seksjoner som får flest klikk (disse dataene er gode for å finne ut hva brukerne er interresert i, og hva de er mindre interresert i når de besøker nettsiden til bedriften)

 

Vi tilbyr å sette opp dette analyseverktøyet for bedriften, og videre så integrerer vi dette med nettsiden til bedriften din og lager en personvernerklæring (for å følge retningslinjene for GDPR).

 

Deretter så kan vi komme med skreddersydde rapporter ukentlig, hver 14.dag eller månedlige, avhengig av hvilken løsning bedriften velger.

 

 

analyse bedrift nettside